خانه / شبکه های اجتماعی / ۶ ایده ناب برای شروع کسب درآمد از تلگرام

۶ ایده ناب برای شروع کسب درآمد از تلگرام

آذر ۱۴, ۱۳۹۶ شبکه های اجتماعی, کسب و کار اینترنتی, مقالات 49 دیدگاه

بدون شک تلگرام یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی پیام رسان در کشور ما است. همانطور که می دانید الان کمتر کسی که دارای گوشی موبایل هوشمند است از این اپلیکیشن موبایلی محبوب بی بهره است. از پیر و جوان در کشور ما درگیر تلگرام هستند. با وجود مخاطبان زیادی که تلگرام در کشور ما به خود اختصاص داده است فرصت های زیادی برای کسب درآمد از تلگرام برای خیلی ها بوجود آمده است.

شاید خیلی از دوستان فکر کنند کسب درآمد از تلگرامفقط از طریق کانال های چند ده هزارتایی امکان پذیر است ولی واقعا اینطور نیست! در این مقاله همراه من باشید تا ایده های نابی را برای راه اندازی کانال تلگرامی و کسب درآمد از طریق تلگرام را به شما معرفی کنم.

 

نگاهی به کسب درآمد اینترنتی از طریق تلگرام

همانطور که می دانید کسب و کارهای تلگرامی این روز ها به وفور یافت می شوند. البته منظور از کسب و کارهای تلگرامی کانال هایی نیستند که از طریق محتوای سرگرم کننده یا ی یا طنز مخاطبان زیادی دارند و به واسطه اعضایی که دارند کسب درآمد می کنند. و تنها مدل درآمد زایی این نوع کانال ها پذیرش تبلیغات است. همچنین کسب و کارهای آنلاینی که برای تعامل بیشتر با کاربرانشان و اینکه از غافله عقب نمانند مجبور به راه اندازی کانال تلگرامی شده اند. البته نا گفته نماند برای جذب بیشتر مخاطب و معرفی بهتر برند یا کسب و کارشان هم است.

اما منظور اصلی من از کسب و کارهای تلگرامی کانال هایی هستند که در موضوعات مختلف خدمات یا محصولاتی را ارائه می کنند. که اکثر این کسب و کارها توسط افرادی عادی و در منزل خودشان اداره می شود. به عنوان مثال شخصی مربی فیتنس است و به واسطه موفقیتی که تا الان کسب کرده است کانالی راه اندازی کرده و به مشتریان خود برنامه غذایی می د. یا خانمی از طریق کانال تلگرام خود لیف های دستی که می بافد را می د! از این مدل کسب و کارهای تلگرامی زیاد اند.

شاید باور کردنی نباشد ولی این کانال ها با وجود اعضای کم درآمد های خیلی بالایی دارند. حتی بیشتر از کانال های چند صد هزارتایی! چون اعضای کانال آنها مشتریان واقعی شان هستند و همینطوری برای سرگرمی عضو کانالشان نشده اند! نکته مهم دقیقا همینجا است. کانال هایی که به این شکل فعالیت می کنند نیاز واقعی رفع می کنند و به خاطر همین اعضای واقعی دارند و همان اعضای واقعی شان هستند که مشتریان وفادارشان می شوند.

 

چگونه از طریق تلگرام کسب درآمد کنیم؟

همانطور که تا اینجا متوجه شدید کسب درآمد از تلگرام در موضوعات مختلف با توجه به تخصص و علاقه شما امکان پذیر است. اما خیلی از دوستان سخت ترین روش را برای کسب درآمد از  تلگرام انتخاب می کنند. آن هم ایجاد کانالی به امید اینکه روزی برسد اعضای کانالشان زیاد شود و از طریق پذیرش تبلیغات کسب درآمد داشته باشند.

البته شاید این روش زمان بر باشد و جدا از این مورد خیلی هم هزینه بر باشد. به خاطر اینکه کانال هایی که با این هدف ایجاد می شوند مسلما نیاز به اعضای زیادی نیز دارند. دقیقا مانند سایت هایی که تنها سرمایه شان همان بازدیدکنندگانی است که در روز به سایت آن ها سر می زنند!

پیشنهاد ویژه همیار وب : ۱۰ روش اصولی برای افزایش ممبر کانال تلگرام

اما بهترین راه برای کسب درآمد از تلگرام ایجاد کانال با موضوعی خاص است. یعنی با متمرکز شدن روی قشر خاصی، خدماتی را به آن ها ارائه دهیم. که در این مقاله دقیقا هدف ما همین است. در ادامه ایده هایی را عنوان می کنم تا بتوانید از طریق آن ها کانال تلگرام خود را راه اندازی کنید و کسب و کار تلگرامی خود را شروع کنید.

 

پیدا کردن ایده مناسب برای راه اندازی کانال تلگرامی

همه ما می دانیم ایده ای مناسب است که باعث رفع نیاز مردم شود. اما برای راه اندازی کانال تلگرامی نیاز به ایده آنچنان ناب یا جدیدی هم نیست! شما می توانید از ایده هایی که قبلا بوده هم استفاده کنید. مهم این است که ایده شما کامل تر از بقیه باشد.

برای پیدا کردن ایده یا موضوع مناسب برای راه اندازی کانال تلگرام راه های زیادی وجود دارد. یکی از آن ها بررسی رقبای خود است. توسط برنامه موبوگرام به راحتی می توانید کانال های هم حوزه خود را جست و جو و شناسایی کنید. بعد از آن کافی است به کانال آن ها مراجعه کنید و کم و کاستی های آن ها را شناسایی کنید. با شناسایی نقاط ضعف و بر طرف کردن آن ها می توانید کانالی موفق تر از آن ها راه اندازی کنید.

البته این را هم بدانید در هر موضوعی که قصد دارید کانال خود را راه اندازی کنید ممکن است از قبل کسانی کانال مربوط به موضوع شما را راه اندازی کرده اند. و به هیچ وجه این دلیل نمی شود که شما دیگر نمی توانید در آن موضوع کانا
دانلود بازی اندروید و کامپیوتر با حجم فوق فشرده کانال ,درآمد ,تلگرام ,ایده ,اندازی ,تلگرامی ,اندازی کانال ,کارهای تلگرامی ,کانال هایی ,اندازی کنید ,کانال تلگرامی ,اندازی کانال تلگرامی ,کارهای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

الهامـــــــ بانو یادداشت های یک هنرمند ِ برنامه نویس راز زیبایی پرسش مهر اندیشه سایه تعمیرات بوش در نمایندگی مجاز بوش تحلیل های بازار سهام ، شنیده ، تکنیکال ، خبر ، سیگنال فروشگاه معرفی اجناس