مدتی بود که بسیاری از کاربران سایت درخواست قرار دادن بازی بک استب کمپانی گیم لافت را داده بودند و به دلایل مختلفی همچون اجرا نشدن بازی شرایط قرار گرفتنش در سایت مهیا نمیشد. و اما پس از گذشت مدت ها امروز نسخه ی کاملا سالم و کرک شده ی بازی BackStab را برای شما قرار داده ایم ؛ یکی از گرافیکی ترین، هیجان برانگیزترین و بی نظیرترین بازی های اکشن سیستم عاملاندروید!! بگذارید هنری بلیک را از زبان خودش بشناسیم : اسم من Henry Blake است، افسر مفتخر نیروی دریایی سلطنتی انگلستان، به من خیانت شد، زندانی شدم و نامزدم را هم از من دور کردند! حالا من آزادی خودم را به دست آورده ام و به زودی انتقام خواهم گرفت…!! هم اکنون شما در نقش این شخصیت یعنی هنری بلیک، یک مرد در هم شکسته که از زندگی محروم شده است قرار میگیرید ؛ تمام تلاش خود را برای برقراری عدالت به کار خواهید گرفت تا بتواند انتقام خودتان را از دشمنان بگیرید!
در مسیر حرکت خود بالا بروید، بپرید و در مکان های مختلف به صورت غیرقابل شناسایی حرکت کنید تا به اهداف خود رسیده و آنها را با ضربات خود سرنگون سازید! محیط بازی دقیقا همانند پرطرفدار کامپیوتری Assassin’s creed می باشد که بازهم با شمشیر، خنجر و دیگر سلاح های سرد می بایستی که به جنگ تن به تن با دشمنانتان بپردازید و از آن ها انتقام خون مردم بی گناه را بگیرید، حتی گاهی اوقات می توانید دست به حرکات خارق العاده و زیبای رزمی بزنید و حریف خود را به شیوه های مختلف نابود کنید! از مهارت های مبارزه ای و سیستم نبرد ترکیبی مرگبار خود برای مغلوب کردن دشمنان و هر کسی که در سر راهتان قرار می گیرد استفاده کنید. به صورت آزادانه به گشت و گذار در جزیره ای بزرگ پرداخته و محو تماشای محیط ها و مناظر باشکوه تماما سه بعدی شوید. بازی در دنیایی بسیار واقع گرایانه انجام می شود و صحنه ها و صحبت های بین کاراکترها، بسیار طبیعی و نزدیک به زندگی واقعی است!!


دانلود بازی اندروید و کامپیوتر با حجم فوق فشرده بازی ,انتقام ,دانلود بازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آرلیس ابزار و قالب های چتا روزهای آبی و مشکی زندگی ما اجناس فوق العاده angelaknjy2 log تبلیغات آنلاین هر چی بخوای هست پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مرکز مشاوره ایران تحصیل